Sidor

torsdag 12 maj 2011

HÄRLIGA ONSDAG!


Hände alla möjliga trevligheter igår, först en mysig himla bra fika med Morgan i solen, och där kom fina Jane förbi och jag är helt kär i hennes lilla bebis, världens sötaste pomerian, lika söt som henne! Senare mötte jag upp Chochou som kom farandes och hade sprugit på min superhärliga kusin, Janne! Han är så go asså, världens skönaste humor och man bara skrattar ihjäl sig ännu mer, hela tiden när man bara liksom ser honom, han utstrålar någonslags softhet till livet, jag vet inte hur man ska förklara honom men han är verkligen stengo!


Vidare drog vi till Humlan och hängde där innan vi tog bilen med Robbin och Eric till ett väldigt mysigt ställe ute på Lidingö nere vid en utav hamnarna där vi åt en jättego middag, drack några glas och skrattade massor! Efter det tog vi bilen in till stan igen, Eric hade en jätteskoj snabb bil som vi åkte väldigt fort och härligt i :) Haha…. Det var en riktigt skön åktur ner till Strandbryggan där det var kalas med ballonger och mängder med härliga människor!! På Strandbryggan känner man typ hälften lite lätt sådär och så var ju underbara Nathalie givetvis på plats och jobbade på lika supertrevligt som vanligt! Hon är så go!! Urgullig!!! En annan som var urgullig igår var Cimon, (ja, som iof alltid är lika fantastisk) vi pratade lite Colombiaminnen och hur livet nu ser ut :)


Jag måste berätta att jag har världens galnaste nya TV-projekt på g, men jag kan inte avslöja mer än så tyvärr… När vi kände oss klara med Strandbryggan gick vi en (hahaha) riktigt ihjälskrattande promenad till Bistro Jarl där vi drack änne fler drinkar, skrattade, dansade och bara log!!!! Vilken kväll! Chefen var för övrigt på sitt goaste partyhumör, han riktigt shakade loss, hade hur kul som helst, vilken underbar chef han är asså Daniel! Helt lovely! Puss och kram, jag är sååå trött, ska upp tidigt imorgon också, men upp till en tidig, förmodligen suveränt rolig förmiddag, men som sagt, kan inte avslöja så mycket mer än så.. För övrigt är idag en himla go dag med, men den tar vi imorgon, har bland annat hängt med fina Sara och hennes änglakille Niklas! Och sen kom Alexandra!! Love!!!!

Guuuuuuud vad söt!!!!

Mina och Morgans fötter under fika :)
Ett gott gäng i Humlan, min kusin till vänster <3 
Robbin och Eric!!


Och så var jättetrevliga Jonas såklart där :)
Och fantastiskt Vackra Duveblad med sina gosedjur <3
Älskar min klänning som jag fått utav underbaraste Ellen!
Ballonger, det var kalas där igår!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar