Sidor

tisdag 3 maj 2011

I fredags var det så fint va!


Var helt lovely, så fina vänner!!! Rosén flödade och solen lös så starkt, sedan åkte jag till söder på Viktors helt fantastiska Vernissage och visar allt ifrån det senare idag, för nu ska jag och Ellen ut och powerwalka lite. På bilden över ser ni min goa Charlotte med hennes fina syster Sofie! <3
Och så jag :)
Och så var härliga Niklas där!
Och hans grabbar!!
Och så fina Sofie igen, Jonas, och Theresé!
Och här är de, ett utav mina finaste par! Jocke som jag kännt i flera, flera år och underbara Charlotte som jag kompisklickade till tusen med direkt för över ett år sedan nu tror jag <3 <3 <3 KÄRLEK!!! På lördagen var jag, Morgan och Jeanette på deras så fint ordnade fest också, den var så rolig och helt underbart trevlig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar