Sidor

söndag 22 maj 2011

Imorgon ska jag till Annelie och bli Jättefiiiin!!


Annelie som är en grýmt duktig frisör, och faktiskt nu också en riktigt bra, riktigt skön ny bloggare här på improveme! För ja, hon skriver, lägger upp bilder och berättar/testar mängder med bra produkter, ger hemmatips och allt möjligt härligt på sin sida, ni måste bara ta er en titt där! Sjukt bra verkligen! Och imorgon ska jag ner till henne här på RUNY´s Frisörer där hon jobbar nu och göra en såndär lyxig Keratinbehandling, ni vet en liknande ”Brazilian Blowout” men denna heter Global Keratin och ska vara mycket härligare, intensivare, och framförallt mycket bättre! Så från och med imorgon efter lunch kanske jag inte kommer att ha sockervaddshår längre :) Nä, då kanske jag kommer att ha jätte oslitet underbart mjukt hår, jag vill inte hoppas för mycket, asså mitt hår är verkligen torrt, det är himla tjockt och sådär men torrt och topparna (även om jag ibland toppar dem) är väldigt spröda, lite som maränger ungefär :) Men det som är himla bra med mitt hår är ändå volymen, den blir riktigt snygg när jag får tiden att föna det. Men åh vad spännande det ska bli imorgon. Man har ju sett till exempel att Sofie Fahrman blev jättenöjd och i några bloggar (tyvärr är jag så dålig på att läsa andras, ni vet tiden…) att folk blivit supernöjda och helt förvånade över resultatet som sådana här behandlingar kan ge. Jag lovar att berätta allt imorgon!! Nu ska jag ut och kvällsjogga, ni vet jag tänkte ju bli lite mindre innan sommarn och är på go väg! Och gör det på ett hälsosamt sätt! Puss! Under ser ni vackra hårproffset Annelie! Hon är även en utav underbara Ellens favorit frisörer!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar