Sidor

onsdag 25 maj 2011

Det enda jag inte vågat mig på att måla om….


..För min hyresvärd är ytterdörren, haha… Sådär har jag tills vidare hängt upp ett regnbågsdraperi, (håller nämligen på med ett eget pärldraperi som kommer bli väldigt härligt, en pärla i varje färg, art, och storlek typ..) Men tills det är klart har jag införskaffat mig detta, ja, jag kan liksom inte se en brun dörrdär. Nej, det funkar inte. Ja ni vet min starka kärlek till färg, och jag höll på att gå av på mitten nu när jag såg vissa bilder som Annelie lagt upp i ett inlägg där hon hyllar färg! Underbart Annelie!! Mera sådant!!!! Och imorgon får ni inte glömma nya numret utav Veckorevyn där jag berättar om just min kärlek till färg i ett litet reportage. Kommer också lägga upp det här, så håll utkik imorgon!!


Kolla bara denna bil under som jag plocka från Annelies blogg nu! Jag skulle tillomed kunna tänka mig att ha sex med typ Jimmie Åkesson i den bilen tror jag, haha!! Eller nä, där skoja jag faktiskt, där skoja jag verkligen. Inte han asså, då har det gått lite för långt va!? Raka vägen till psyket efter det isf och typ 10 stesolid på en klunk, en klunk av typ, ja tillomed diarré. Även om han kanske är världens goaste människa, vem vet (jag känner ju honom inte) så tycker jag många utav hans åsikter är riktigt vidriga, ja faktiskt, och det är inte mycket jag tycker är vidrigt här i världen. Fast jag menar inget personligt om honom, som sagt känner vi inte varann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar