Sidor

lördag 21 maj 2011

Fredrika Johnson och Lady Gaga -Vilka kvinnor!!


Wow, jag säger bara wow om igår!! Allt var perfekt, verkligen ALLT! Fredrika är en så grymt duktig kvinna på att fixa Stockholms bästa event asså, för övrigt är hon en helt fantastisk person också! Men Gud vad hon är grym på det hon gör! Och då menar jag Grym! PURE, gästerna, upplägget, stämningen, glädjen, den exakt rätta eventpartyatmosfären och för att inte tala om Goodiebagen som var heeeelt proppfylld med allt möjligt smått och gott, fast nja, inte så smått förresten den innehöll tillomed Lady Gagas nya skiva -Born This Way! De ljuvliga låtarna spelades under hela kvällen, ja de ekar fortfarande i mitt huvud! Och snart ska skivan i datorn och då blirre Gaga hela sommarn!! Min nya idol! Haha, som om jag började gilla henne igår, har faktiskt älskat henne från första början men just nu är hon bättre än någonsin!! Man kan verkligen göra allt till hennes låtar, städa, festa, jogga, slappa, blogga, ja allt, hahaha…  Nä, men verkligen Världens Största Tack till Superwoman! Ja! -Fantastiska Fredrika!
Ja, som verkligen gjorde gårdagens Fredagskväll till en kväll att minnas länge. Och så var alla där med, verkligen alla! Lovely, lovely! Här kommer massa sköna bilder!! Stor kram! Och hörs snart, snart!


Asså den är så sjukt bra va!! Verkligen alla låtar också!
Och så fort jag fixar lite och lägger upp lite som ska plåtas och så kommer självklart Nallis på en gång och ska vara med:) Även om han spelar att han bara går och lägger sig där lite bekvämt :)


Sara (som börjat blogga igen!! Hon har haft uppehåll i många år men är nu tillbaka och här på Improveme också, WOHO!!!) jag, Malin (författaren till boken KÄNDISJAKTEN) och min goa fina Karolinaaa!!

Sköna Hallå!? LEO.B! Och fina Cimon, som verkligen är en så snäll och bra person! Han var så go igår och förra veckan asså! Jag lärde känna honom lite grann i Colombia, då han var med och hade hand om de nya Paradise, och jag kan verkligen lägga in många, många, många goa ord om Cimon asså, och han är så fin emot mig, liksom sådär på riktigt, riktigt, han förstår mig på ett väldigt skönt sätt, ni vet alla mina knäppa förklaringar och allt dedär, ja, honom gillar jag verkligen mycket! Alltså inte kär eller något i den vägen, men Verkligen gillar jättemycket!!!! Checka Amie och Chochou under med!
Hela goa gänget!!!! Hahaha, så skön bild! Tycker Sara ser ut som någonslags katt :)
Var tvungen att sno denna bild från Leos blogg också! Underbara Babsan!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar