Sidor

måndag 16 maj 2011

Och så ska man hinna blogga också.


När man ska hinna träna, duscha, sminka sig, laga middag, städa, diska, fika med fantastiska vänner, läsa böcker, skriva på sin egen lilla bok, ha miljoner tankar i huvudet, shoppa, prata i telefon, facebooka, festa, efterfesta, förfesta, tvätta, gosa med Nalle, lyssna på musik, sjunga lite, tusen andra saker…. Jag undrar egentligen när tid för mig skulle finnas att jobba. Jag är för det mesta ganska stressad ändå för allt som ska hinnas med, och nu förstår jag verkligen alla hemmafruar. Även om inte det är riktigt mitt mål. Men jag har just nu inte tid för det, att jobba alltså… Det låter konstigt men jag har faktiskt inte tid att jobba, men jag tycker jag jobbar lite, jag går ju på TV-möten och målar till mitt Vernissage, och det säljer jag ju… Så det är väl lite att jobba.. Fast mest vill jag ge bort, för det är roligast! Och så bloggen, även om det inte är mitt jobb… förlåt, den är kass just nu. Skulle kunna varit bra. Men jag lovar, jag ska bli bättre!! Min blogg känns lite ytlig just nu, jag har verkligen ett helt universum med tankar i skallen, saker jag vill berätta om plus massa annat. Men nu har jag lagat middag till en vän och dricker Vira blåtira (min favoläsk)! Jag har varit så seriös så jag gjort kalvstek, klyftpotatis, gräddsås, gelé och allt dedär! Lovely! Återkommer snart om helgen, den var galen. Ingen alkohol för mig på ett tag asså, för jag ha faktiskt inte tid att vara bakis! Puss Änglar! Nu ropar nästa maskin i tvättstugen igen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar