Sidor

måndag 9 maj 2011

Fredrika fixar Stockholms Bästa Midsommar!


Det var kul i stan, jag fick gjort massor (tillomed lagat displayen till mobilen, wohou!!) Så kom jag hem nu till världens gladaste katt som sitter här i famnen och spinner. Hade ett riktigt trevligt samtal med goa Fredrika också, hon är så duktig den tjejen va! Jobbar och jobbar, fixar och fixar, och har nu även ordnat världens härligaste privatmidsommarfest på Grand i Saltis!! Ser verkligen fram emot det så mycket, låter helt underbart, och Saltis som är så vackert också!! Är övertygad om att det kommer bli (som Danie skulle ha sagt) En Supermidsommar! Och så blir det ju självklart med min underbara Ellen också, och givetvis Christian. Samt massor med andra suveränt goa, fina människor och vänner! Hon bjöd mig också till något riktigt skojigt event på PURE den 20, kul! Mer om det sen! Puss, nu ska jag göra sallad och så blir det Hockey med grannen!


Vackra Grand i Saltsjöbaden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar