Sidor

söndag 8 maj 2011

HEM LJUVA HEM.


Hoppas allt är bra med er och förlåt mig så mycket för min semesterblogglathet!!! Men kommer snart! Måste gosa ihjäl mig med min lilla kattson nu. Han spinner så det ekar i hela lägenheten. Och tack finaste Christian och Ellen för en fantastisk vecka, sen var grabbarna som kom i torsdags också helt lovely!! Dock var flygresan jobbig, grät mig igenom halva… Det är mycket känslor nu, ja ni vet allt med Morgan, men det kommer att bli bra och vi kommer alltid att vara vänner. Jag vet att det kommer bli bra och att beslutet var rätt. Inte alls kul just nu men jag ska allt göra Morgan till världens lyckligaste på något annat sätt! För han är bäst. Puss och kram, hörs sen! Slänger in några bilder på små delar från mitt regnbågsdockskåpshem :) Puss












Nu blir det gos!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar