Sidor

torsdag 26 maj 2011

Slapp torsdag, shopping och strandbryggehäng.


Har haft en himla härlig dag idag, sprungit runt och shoppat med Sara, vi hitta en underbar butik där jag shoppa så fina kläder, visar sen, (haha, om jag kommer ihåg) Iaf en helt lovely klänning från Lavand., älskar deras kläder! En jättehärlig kappa från Lola Espeleta och en jättejättefin tröja ifrån mitt absoluta favobrand, ni vet Desigual, och allt i samma butik, mycket skönt! Sedan mötte jag upp Amie och så blev lite strandb, haha, vad vi skrattade!! Men redan hemma, ja, jag valde att inte följa med till hotellet, kände att lilla Nalle vänta och ska ju ut både imorgon och hela lördagen. Nu ska jag sova och imorgon vaknar jag helt obakis och joggingsugen! Puss och kram!

Här är Amies underbara hund Donna och under är hon med en kille som jag försökte matcha ihop henne med ;) Haha…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar