Sidor

lördag 14 maj 2011

Bakis, stressad, trött men överlycklig!


Jag får verkligen be er om ursäkt för mitt dåliga uppdaternade!! Men just nu räcker inte tiden till. Gårdagen, kvällen och natten var ljuvlig! Men berättar allt och fixar med alla bilder så snart jag bara får lite datatime. Ikväll har Andreas sitt kalas på Collage, så skoj!!!! Och ett stort grattis till fina honom!! Jag vet inte vad det är jag känner, men just nu känner jag mig överlycklig för något som jag inte riktigt vet vad det är, (eller så vet jag men väntar att berätta, eller så vet jag inte riktigt, haha, kanske är det kärlek, ingen aning) väldigt härligt i varje fall! Sköna feellings!! Måste springa, har massor att göra och sen ska det sminkas, fixas hår och allt dedär som tar lite tid.. Men lovar, hörs snart! PUSS Slänger snabbt in ett par bilder från igår förm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar