Sidor

tisdag 3 maj 2011

Powerwalks på vårt sätt ;)


Jaja, det var ju så att jag och Ellen skulle gå en skön motionsgivande nyttig powewalk ja, men vår ”Powerwalk” blev mera (eller förvandlades) till en fnittrig, härlig, flickig shoppingrunda. Jag hittade en så söt liten top, en liten lila kofta och den här; Vääärldens sötaste rosettväska! !Ellen hittade en jättego klänning och ett mycket snyggt armband. Sedan kunde vi inte motstå varsin burgare och chokladmilkshake på Burger King också.. Haha, och de satte vi oss på en solig bänk och kollade ut emot havet och åt. Vi hade det hur mysigt som helst, och det är ju huvudsaken :) Och seee, visst är min nya väska sööööt?!!?! JAAAA!!! Det tyckte tillomed Christian ;)


Ikväll ska vi ha en mysig sushikväll, de kommer hit lite goa vänner. Men igår blev det riktigt svenskt då jag stekte köttbullar! De åt vi självklart med gräddsås, potatis, ärtor och lingon :) Nu måste vi fixa lite här, hörs sen mina änglar, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar