Sidor

söndag 29 maj 2011

Hemhem!!!!


Hej! Ja, jag är så bakis va, ja så att jag typ bara kan gå av på mitten, ja preis som igår och dö just nu, haha, men nej nej, inte dö det kommer ta många år innan ni blir av med mig, bakis men gladast i världen för om en timme så går tåget hem!!!! Alltså hem-hem!! Till mitt riktiga goa hem som är så hemma man kan komma lite utanför Herrljunga, Floby i Västergötland trots att jag åker till Gbg just idag bara, men det är också lite hem, min syrra och hennes fina kille med baby bor ju där och så träffar jag mamma där om ett par timmar och underbara pappa imorgon!! Men asså ååååh. Förlåt, nä men verkligen. Jag har haft världens tråkigaste mest ouppdaterande blogghelg. Iaf utgång hea fredan, utgång heeela igår. Började kl 14 med superduktiga Fredrika och Peters sommarmingel med sköna drinkar och buffé på Josefina (så lyckat! ja som vanligt när superwoman gör ngt!) sedan afterpary där, och sedan efter lååång övertalning med ut, och sedan blev det Bistro J, och sedan ngt hak jag inte minns namnet på, och sedan hem till Fredrik med stockholms skönaste gäng, (och jag som skulle hem och sova för bakisen sen i fredags, hahaha) och sedan till Bistro igen och sedan lite hemmafest igen, lite Riche på det och sedan till exet och hämta kappan (som för övrigt har världens goaste bror, och då menar jag världens med stort V, ja, helt fantastisk) och sedan till en annan Thomas, fast med Th, ja som för övrigt kan snacka lika mycket som mig, och där lite afterparty! Och nu hemhem, ååååh!!!! Men berättar allt om hela goa helgen snart, snart snart som jag alltid lovar…. :D Puss. Åååh, fikade ju med underbar Helené igår med innan Jos, vi har inte sett varann på så länge, ja det var verkligen otroligt lovely att träffa henne igen!!!! Hon bor ju iste i Sthlm och så. Nä, förlåt måste packa nu!! Och ha lite huvudvörk, och andas hahahahaa…

Jag just nu, så bakis man kan bli tror jag efter två rikitgt leverskade kvällar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar