Sidor

torsdag 5 maj 2011

2 ggr :)


Haha, trodde mitt inlägg gick bort inatt så var tvungen att tänka tillbaka och skriva det igen, blev nästan samma iaf. Tänkte kunde ju inte ta bort de helt för då kanske ni inte trodde att jag kan stå för att jag är så konstig. Och för er som läste det 2 ggr är jag inte så konstig så jag ville ha det 2 ggr där i smått annorlunda versioner. God morgon förresten, idag känns livet så bra! Solen lysen och idag är vi uppe tidigt! Och så kommer också Christian två killkompisar Andreas och Daniel hit, så nu blir vi ett iitet gäng som bor här. Och tro inte nu att jag tycker det är lite roligt eftersom det är slut med Morgan, med två killar hit alltså, för när jag varit tillsammans med någon så tar det lång, lång tid innan jag ens skulle titta åt någon annan. Ha en jättego dag nu så hörs vi snart! P.S. Varje morgon jag vaknar tänker jag idag, idag ska jag försöka göra allt för att vara normal! Tänk om jag skulle bli det idag! Vilken lycka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar