Sidor

fredag 29 april 2011

Ja, det blev verkligen en go dag igår!!!!



Åååh, det var helt underbart att träffa världens bästa Anna igår!! Vi hade verkligen så himla kul och håret blev som förra gången, ja som alltid med henne -HELT PERFEKT!!! Finns nog ingen duktigare i den här stan på att skapa vitt hår som min Annorak! Jag säger bara; Ska du bleka dig vit, och inte bli varken gul eller sliten? GÅ TILL ANNA PÅ SACHAJUAN i Sollentuna centrum!! Hon är verkligen ett proffs, ett rent blonderingsproffs! Och jag har varit hos många, men ingen slår Anna! Jag blir precis som jag vill; Kritvit! Lovely! Sen lunchade vi och hade de himla trevligt. Anna är underbar! Sedan åkte jag hem till Sara och så gjorde vi oss lite fina för eventet på Beyond retro! Verkligen en lyckad kväll!
 


Så var fina Improveme-Malin där med fin vän!! Hon är supergo!! Checka bloggen!!
Och jag var glad! Trots jag just nu är så mullig med dubbelhaka och allt :D
Härliga du!!
Och så mötte vi även bloggkollegan, härliga LEO.B!! Och Mette Marit! Kolla hennes sköna blogg här!!! Och se på mig, haha, jag hade magtröja igår, med den runda magen :) Men äsch, det struntade jag i :)


Det bjöds på massot utav olika goda små snittar, i hela taket hängde det godispåsar som en fiskdamm, öl och cider, och stora underbara godisskålar fanns utplacerat överallt:) Dock bantar jag lite just nu så smaskade faktiskt inte i mig så mycket :)
Douglas och hans supergoa tjej!! Ett så härligt par!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar