Sidor

fredag 15 april 2011

Nya Påsknaglar och Sol hos Dominique i Eskilstuna.



Igår var jag i Eskilstuna och besökte superduktiga och jättegulliga Dominiques urmysiga salong där. Det var så kul att träffa henne igen, vi har inte hunnit ses sedan vi sågs i L.A. sist. Hon är verkligen helt grym på att göra naglar, extensions och fixa med massor utav annat fint. Jag är så nöjd med mina nya regnbågsnaglar och så ville jag ha små påskägg på två utav naglarna, som hon då, ja lätt som en plätt bara byggde dit (fast det såg extremt svårt och pilligt ut) men inte för henne, så suveränt duktigt asså! Det märks att hon byggt naglar i åratal. Blev helt perfekt!  Om några veckor ska jag dit igen och pröva den omtalade ögonfransförlängningen Xtreme lashes, som är den bästa om mest berömda metoden världen över. Man fäster fransarna en för en, så häftigt!! Ska bli riktigt spännande och klart jag åker till Dominique igen, en som man vet är superduktig på det, för hon har verkligen fått riktigt nöjda kunder och så är hon verkligen så sjukt noggrann när hon gör något. Det är så viktigt när man går till någon som jobbar med skönhet, eller vilken behandling man än ska göra, ja att man hittar någon som verkligen gör det till 100 % Och det gör Verkligen Dominique!

Jag träffade några kunder i salongen, bland annat en tjej som hade helt fantastiskt hår. Och jag som gammal hårförlängare kunde verkligen se att hon även där är helt grym, jag blev riktigt imponerad! Nu har hon även superpris för 100 slingor, hår utav bästa kvalité och de hållbaraste keratinvaxfästena för endast 3500:- Hon syr även in löshår och för tre rader tar hon bara 2800:- Acrylpedikyr kostar bara 450:- Och ett helt nytt sätt Acrylnaglar 650:- Och då vill jag lova att de blir riktigt bra och hållbara, hennes sitter ca en månad!! Det var hur smidit som helst att ta sig dit, knappt en timme med tåget helt utan byten. Salongen ligger ett stenkasst bort ifrån tågstationen och jag vill också lova att du inte kan gå fel! Vi hade verkligen en hur go dag som helst! solen lös och så lunchade vi lite med lite take away kinamat på salongens alldeles egna uteservering ;) Hennes hundar är helt underbara, men glömde ta ett kort på lille Spike men här är Nala, så himla vacker!! Tusen tack Dominique!!

Här hittar ni hennes hemsida! Och vill ni boka redan med en gång är det bara att slå en pling till henne på 0735868591 Hälsa ifrån mig så finns det också möjlighet till lite rabatt! :)
För bokning via mail så är adressen kristallgrottan@live.se

Titta vad söt med de lilla påskägget på ena nageln, lovely! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar