Sidor

onsdag 27 april 2011

MEN ÄLSKLING, ALLTSÅ SERIÖST?




Ja, det var de orden som ekade inom honom; ”Men älskling, alltså seriöst, kan man inte bara ta en kaffe?” Ja jag fikade med älsklingen idag, ja på Gateau, ja där jag spenderar en hel del tid utav dagarna, och ja, jag ville ju så gärna äta en bakelse, ja min älsklingsfavoritbakelse, den rosa underbara gudomliga hallonmarängbakelsen, jag kunde inte motstå den där i glasskåpet, jag var tvungen, men ja, jag fick mig allt mina blickar, blickar som om jag vore världens tjocksmock, världens loppisfynd, men jag skämdes, ja det gjorde jag, jag tog mina skedar, ja en för en, skämdes lika mycket för varje sked jag tog, han satt där, ja min baby, så gav han mig en väldigt Ohärlig blick för varje tugga jag tog, men så sa jag att jag hade faktiskt något att fira, jag har ju just tecknat ett gultkort på SATS! Han pussade mig hårt, ja en riktig smällkyss och sa att han älskade mig! Sedan diskuterade vi bakelser eller träning, han sa att han valde träning, jag sa att jag valde båda, ja både träning och bakelser, han bara log, jag älskar honom! Så mycket!

Ja, jag skämdes ja.
Kolla han blick, den är inte riktigt OK. ;)
Seeee, seee mitt nya träningskort!! Jag gillar det! Han fullkomligt älskar det! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar