Sidor

lördag 23 april 2011

Påskmys hos mig.



När vi hade hämtat de små änglarna på Arlanda, (ja, min syrra och hennes kille och min lilla guddotter och världens sötaste Milla bor ju i Göteborg) så ordnade jag med lite påskfika hemma hos mig innan vi åkte ut till havs. Jag älskar ju att baka men hinner man inte så finns ju alltid mitt absoluta älsklings favoritställe Gateau, där de har världens goaste tårtor, bakelser, och jag måste verkligen passa på att tipsa er som deras underbara thé också! Så gudomligt gott, speciellt de med blåbär och de med rabarber vanilj, mmm… De slår nästan Kusmithet, ja faktiskt. Fast förresten, Kusmi Tea Sweet Love är ju ändå något ibland det goaste som finns :) Sedan kladdade Milla ner sig med tårta och sprang runt i bara blöja och lekte med allt kuligt här. Min lilla lägenhet är rena äventyrslandet för Milla säger Jenny, hihi jo, det finns ju faktiskt dockor, nallar, färger och små prinsessaker mest överallt:) Och ja, tillomed ett levande litet troll som heter Nalle som är världens goaste och sötaste lilla perserpojke :)



Och så ruffsiga jag som glömt att borsta håret :)

Min älskade lillasyster!
Milla älskar att leka med Nalle, och han med henne! De gömmer sig för varann och hittar på allt möjligt kul!
Milla fick ett par regnbågsvingar utav mig, hon var så söt i dem!! Men det är svårt att fånga de lilla livet på bild, för hon far och flyger så snabbt, runt, runt, runt, och så skrattar hon, ler och stojar så man blir helt varm. Lilla solstrålen, alltid lika glad!
Och mitt lilla kök var som ett litet dockkök för Milla :)
Men roligast är alltid datorn, hon är som galen i den, så många roliga knappar ju :)
Men sen fick Pappa tag i Millis och klädde på henne!
Och så åkte vi ut till Skärgårn, mer bloggs och bilder kommer snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar