Sidor

torsdag 21 april 2011

Goseftermiddag/kväll med Älskling och Amie


Förlåt jag lovade ju lite mer bloggning igår, men vilken vacker eftermiddag och kväll det blev! Helt underbar! (trots att det var lite tråkigt att vinka av min fina storasyster som jag haft så fina dagar med) Solen lös och fiskmåsarna kvittrade, hihi.. Blev först några härliga roséglas på lisapåtorget, vi hade så trevligt verkligen. Det var så kul att träffa fina Amie igen också, vi har inte hunnit setts på ett tag, hon har bott i Miami i ett halvår, hon är verkligen så himla fin och go den godingen asså! Och så var min nya kille också med, ja min fantastiskt vackra och sagolika Morrisprins, som är den finaste som finns i hela stan. Sedan gick vi vidare ner till Strandbryggan och fortsatte vår myskväll. Där träffade vi också urgulliga Natalie, en kär vän till Ellen och Morgan. Och som både jag och Amie hade massor gemensamma vänner med, ja både i staterna och här :) Hon är super!

Men Gud vad den här stan är liten alltså. När jag slog mig ner på lisapåtorget ser jag 5 meter framför mig att där sitter ju min gamla plastson, han satt där och åt middag med hans fina mamma, hon är ju liksom mitt ex ex, haha… Nä, men jag fick verkligen hålla tillbaka tårarna lite där, tog en klunk rosé till och försökte tänka positivt igen, ja han är ju ändå storebror till min lilla abortbebis. På strandbryggan träffade vi både vackra Duveblad, Micha, några gamla vänner, och lite krogfolk sådär som man alltid hälsar på :) Och när vi skulle gå därifrån råkade vi stötta på andra goa gamla bekanta. Det var roligt.
Sen åkte jag och min kille hem och gosade, jag somnade med både kläder och smycken på i hans armar och fatta ingenting när jag vaknade mitt i natten. Han ville inte väcka upp mig den lilla ängeln. Det kanske blev lite för många glas rosé :) Men jag mår riktigt bra idag ändå. Jag är så kär!


Hur sitter jag på en här bilden? Ser ut som en michelingubbe typ, men älskar tröjan jag fått utav Ellen <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar