Sidor

måndag 25 april 2011

Påskdagen med ljuvliga Gudrun och Lars.



Det var underbart att ha Gudrun och Lars på besök i Täby igår. Många var vi i min lilla etta, ja Jenny, Jimmy, Milla, Peter, och så Gudrun och Lars och jag, men det gick jättebra, jag dukade på båda bord, och finns det hjärterum så finns det ju stjärterum, och med de gudomliga människorna finns det verkligen hjärterum! De kom upp med en jättevacker lila orkidé i en så fin kruka också, jag blev så glad! Tusen tack Gudrun och Lars! Ni har alltid kännts som släktingar, lite som en extra mormor och morfar, eller farmor och farfar faktiskt :)

Åh,  vad fin den är!!
Underbara ni!
Och när man kommer hem till mig får man räkna med att alltid bli lite utklädd ;)
Sedan gick vi i Täby centrum allihop, Milla provade mössor och såg ut som Morris i en ;) Men sedan fick hon en jättefin rosa! Lilla skatten, ikväll åker de hem :( Men nu ska vi ut och träffa Morris, hans underbara syrra Jeanette, Sara, hennes fina kille Niklas och senare Kjellis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar