Sidor

söndag 24 april 2011

Underbara Påskafton på bryggan.


Jag älskar verkligen påsken! Vi brukar fira den i skärgårn. Vädret var fantastiskt och alla fia fiskmåsar gal så vackert! Och lilla b skatten Milla skrattar och stojar hela tiden. Livet är allt bra underbart! Synd bara att Morris jobbade hela påsken, annars skulle han också självklart vara med ut! Glad påsk och puss och kram! Nu är vi hemma hos mig och snart kommer underbara Gudrun och Lars, två bekanta till familjen som bor i Skövde men nu är de i Stockholm över helgen och ska passa på att hälsa på här! Gud vad mysigt! Kommer in sen mina änglar, måste fixa med lite fika nu, mmmm!! Nu blir det mera påsktårta! Men sen blir det att smala till sig i veckan som kommer, ja, nu har jag ju bara en vecka på mig att bli smal till Malta igen! Ska bli fantastiskt att träffa min vackra Ellen igen också, längtar så! <3















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar