Sidor

fredag 15 april 2011

ovanligaklockor.se -Ni måste bara klicka in!!


Ååhhh!! Gud alltså!!! Vilken fantastisk sida detta är!! Ni bara måste klicka in där! Jag fick nyss hem ett paket med fyra helt underbara klockor!! De är så fina! Och faktiskt sjukt mycket snyggare i verkligheten än om man bara ser dem på bild. Det verkligen känns att det är hög kvalité!!! Sidan är svensk, har supersnabba leveranser, kundtjänst direkt på telefon, och ja framförallt; Det känns nästan som en liten överraskning när man får hem paketet -De är så fina himla på riktigt! Silikonbandet är riktigt mjukt, de är mycket bekväma att ha på sig, strassstenarna gnistrar som bara den och hela känslan över dem är lyxig på något sätt :) Riktigt schyssta klockor till enormt bra priser! Nu kör de också halva priset på dessa. De kostar endast 278 kronor, vilket verkligen är ett superpris för denna typen utav armbandsur! Finns väl liknande i en del butiker också, men inte just med denna kvalité och för det låga priset! Spana in alla härliga klockor nu! http://ovanligaklockor.se De har också en massa andra coola klockor, och många jättebra specialklockor som är anpassade för olika yrken med mera, med mera.

Och sen Gonnatt, jag är så trött! Blev en skön lugn hemma kväll för mig. Har lyssnat på musik, skrivit ett litet repotage (mer om det nästa vecka:) städat lite och pysslat med lite utav varje. Puss och kram





De är så fina!! Och kolla bara den här under!! Givetvis var den också med i paketet! Den är finast enligt mig ;) Råkade dock förlägga den på hatthyllan utav alla ställen när jag skulle ta bilderna, jo jag är så rörig med saker, förlägger alltid just prylarna när jag ska ha dem, men nu hittade jag den:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar