Sidor

måndag 18 april 2011

Fridas Personliga Goodiebag!




Får be om ursäkt för att jag glömde bloggen igår men var nere hos Mamma och Pappa och hämtade lilla Nalle och Frida. Det var underbart att komma hem en sväng och träffa dem, även om det inte blev så länge var det verkligen helt fantastiskt äta lite middag ute i solen, hemma, hemmahemma i Västergötland, liksom bara känna sig sådär hemma för en timme eller två, ja där kommer det alltid att vara hemma, det riktiga hemma. Vi tog vägen via vattnet tillbaka, Skövde-Örebrovägen dit ch Jönköpingsvägen hem. Åkte förbi min älsklings och drömstad Gränna, ska flytta dit senare i livet tror jag, älskar verkligen det lilla samhället. Mest för allt gulligt, alla polkagrisar, de gamla kulvetstensgatorna och så gillar jag namnet så också, Gränna, åh det låter så fint!

Frida hade plockat ihop en jättemysig överfull liten pappersbag till mig, det fanns så mycket härligt i asså!! Som värsta drömgoodiebagen!! Pärlor, duschkräm, små lersaker hon gjort, hemmagjort papiermachéarmband, en liten ram, en sminkpensel, några goa tepåsar, en rosa pudderpuff, några fina plastblommor, och helt fantastiska cupcakesformar!!! Cupecakesformar med BARBAPAPA!!!! Ååååhh, nu kan jag baka Barbapapscupcakes!!!! Fick också jättehärliga bakformar i leopard och sebra, snyggt!! Tusen tack Frida! Snart ska vi snart åka in till stan sen möta upp Anita senare i efterm, faster Anita!! Och vilken go sol det är!! Ha en underbar dag så hörs vi snart!! Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar