Sidor

onsdag 27 april 2011

Vilken familjär underbar gårdag!


Jaaa, verkligen!! Vi hade så mysigt!!!! Först mötte jag, Jenny, Jimmy och Millis upp Morgan och hans underbart goa lillasyrra Jeanette, gick en promenix till Näsbypark och mötte där upp goa Sara och hennes fantastiska kille Niklas! Niklas och Morris har för övrigt blivit nya bästisar, det är jätteskoj! Solen lös starkt igår, alla var så glada och så lekte vi med Milla på gräset vid Nytorpsbadet, åh vad kul vi hade! Milla älskar när man jagar henne och hennes sprudlande änglaskratt får oss alla bebissugna och helt lyckliga! Den lilla ängeln, min älskade diamant! Senare på eftermiddagen åkte jag, Jimmy, Millis och Jenny till stan, åt middag på Vapiano och sedan mötte upp en kär familjevän, Kjellis. Men tiden går så snabbt, snart var det bara hem och hämta väskorna igen för att åka ut till Arlanda och vinka av älsklingarna. Vi var lite tidiga så vi hann med en go fika, men det gör altid lika ont i mig varje gång jag ska vinka av mina vänner och anhöriga. Jag börjar nästan gråta varje gång, men vi ses ju snart igen..

Sen åkte jag hem och städade och fixa lite. Jeanette och Morris kom förbi, vi gosade med Nalle och drack thé, det var mysigt. Hoppas ni haft en underbar påsk! Nu ska jag ut och ta en riktig långpromenad! Nu är det slimma som gäller i veckan asså, påsken har säkert gett mig en extra centimeter runt magen eller två :)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar