Sidor

onsdag 13 april 2011

Var inte oroliga!!!


Så börjar folk smsa och ringa och skriva. Undrar om jag och Baby bråkar? Hahaha, jag har bara skojat om allt ju, inte skojat så, allt har varit sant såklart, men med min ton på inläggen och allt.. Skulle till exempel aldrig använda mig utav uttrycket; ”In your face” med mera! Jag smsade Morrisälskling och sa att han inte fick ta mig seriöst på bloggen idag om han skulle råka fara förbi ngn dator på jobbet eller vad som… Vi bara skrattar och kysser varandra!! Kysser varandra gör vi med tungan! Men vi har bestämt att vi inte ska ha sex för ens vi gifter oss, vi tycker båda att det känns väldigt bra. Så nu slipper alla nyfikna och fnittriga vänner undra också :) Nu har ni alla detaljer. Och nu går jag och lägger mig, är dödstrött, gick ju upp fem. Morris ska träna och imorgon ska jag iväg till Dominique i Eskilstuna men vi ses nog på fredag igen. Och vi hörs imorgon mina änglar! Gonatt! Och här har ni mig med en himla sallad! ;) Men det är verkligen sant att jag vill bli smal igen, lika smal som i här, det var i somras! Kolla gärna Malenas blogg här också! En urgullig tjej!! Puss, och hoppas ni kan sova gott sen <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar