Sidor

torsdag 28 april 2011

Vilken härlig dag det är idag!


Gomorgon! Hoppas ni har det gott! Idag gick jag upp runt sex, och sen gick jag ut och sprang och träna! Superskönt! Och gårkvällen, så himla trevlig!! Snart ska jag iväg på en liten arbetsintervju, (mer om det sen) och sedan iväg till min goa vän Anna som är bäst på blonderingar, klippningar, ja allt, allt!! Så kul att hon flyttat upp till Stockholm asså! Anna är också iirån Herrljunga, ja precis som jag. Nu jobbar hon på Sachajuan i Sollentuna centrum, trivs super och som sagt hon är helt översuperduktig på hår!
Såhär fin gjorde hon mig sist!!

Ja, just nu ser jag ut såhär :)

Efter Sollentuna blir det några ärenden på stan och sedan blir det mingel på favorit butiken Beynd Retro med Sara! Lovely!
Här är hon, fina duktiga Anna! Eller Annorak, ja som jag kallar henne:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar