Sidor

söndag 1 februari 2015

Imorgon åker babyn i magen, jag och Kjelle och hämtar körkortet i Södertälje!!

Där vi kört runt idag och känt på området, 1000 Tack Kjelle som övningskör så mycket med mig, så sjukt snällt!! Och imorgon gäller det igen!! Jag ska bara ha det!! Tänk vilken lycka, och Stefan har lovat tårtkalas, kör inte upp förrens sent på dagen imorgon så han ska hämta Angeline på dagis så får dem se om det blir att åka och köpa tårta eller inte, men jooooo - Snälla älskade vägar, bil, pedaler, ratt, inspektör, min koncentration, och Gud säg att det blir tårta imorgon för säg att det blir KÖRKORT!! Jag kommer vara sååå lycklig!! Tänk tänk tänk vilken känsla..... 

Annars har vi haft det underbart i helgen, blev en riktigt härlig födelsedagsfest för John, eller mer middag för mig och Angeline som åkte tillbaka till hotellet vid nio för då var hon så trött och somnade bums när jag la henne, lilla älskling.. Och vilken fantastisk mat de hade lagat!! Värsta supergodaste hemmagjorda räkbakelserna till förrätt, entrecote och potatisgratäng och tillomed hemmalagad bearnaisesås, och jordgubbstårta, men den missade jag tyvärr men såg när den lagades och den såg sååå smarrig ut, de är så duktiga!! Johns killkompisar hjälptes alla åt i köket och där satt man bara bekvämt med stora magen och åt ost, haha och såg på och fick inte hjälpa till, sååå duktiga!! 




Och innan var det poolmys på hotellet, Angeline blev sååå lycklig redan när jag sa att vi skulle bada och tog på henne en badblöja som hon genast kände igen :) 

Sen var det massa kul lek på hotellrummet :)

Och här är Buster som är galen i henne :))

Och imorse blev det en ljuvlig hotellfrukost, mmmm, behövdes ingen lunch idag asså... Och vilket bröd, typ 10 olika sorter helt pinfärskt, typ 30 olika pålägg och massa andra kalla och varma rätter, ja tillomed köttbullar, revbenspjäl och prinskorv om någon skulle vara sugen på det, jag är mest för massa goda smörgåsar på hotellfrukost och äggröra och bacon och goda frukter förstås och gärna lite yoghurt och müsli, haha fanns tillomed marängswisch men jag är inte så mkt för så extremt sockersött på morgonen, men ja ni ser rätt bakom frukten!! Kan rekommendera Hotel Scandic Voyage Nyköping till alla, ja rummet, servicen, frukosten, allt var perfekt!! Inte som ett vanligt Scandic alls, jättegärlig färgglad inredning också i mycket rosa och orange!! 


Angeline fick börja med frukt, melon är verkligen det bästa hon vet!! Hon säger tillomed; mmmmm när man åker förbi en melon med henne i kundvagnen :) 

Och älskar att springa i korridorerna :)

Sov gott nu, imorgon har jag förhoppningsvis KÖÖÖÖÖRKOOOOOOORT!!!!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar