Sidor

måndag 9 februari 2015

Fortfarande sjuk.....

Ååååhhh nu vill jag bli frisk igen!!!! Jag hostar fortfarande som en gammal blendinrökt solariebränd tant och näsan rinner värre än alla barn tillsammans på hela Angelines förskoleavdelningar, och halsen svider värre än på en gammel drake från draknästet förarprov i Sollentuna och så har det börjat sticka i öronen såhär på eftermiddan..... Angeline är däremot kärnfrisk och gick till dagis idag för hon har inte ens hostat de sista dagarna här i helgen och det var sån härlig fart på henne imorse, men nu måste Stefan komma hem snart och hämta henne från dagis för jag sätter mig inte i bilen såhär varm och hostig och kör och ger mig inte ut i snön med vagnen, nä jag ligger kvar här med katten och väntar in henne, han måste nog tillbaks och jobba igen tyvärr, men vi får hitta på kul lugnare saker :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar