Sidor

tisdag 24 februari 2015

Asså dessa blommor kvar från babyshowern....

Vart kommer de ifrån?! Vem har lämnat dem?! Sååå fina!! Lyser upp hela köket här!! TACK!! Måste ha missat... 



Börjar kännas riktigt vårigt i köket nu när snön smält bort igen... Men åh vad jag vill liva upp köket nu till våren!! Eftersom vi bara hyr dehär huset är ju allt grått å vitt.... Och jag har inte hunnit sy gardiner till fönstret där borta, och ångrade mig på dedär tyger jag visa, ja för i verkligheten så var det så stora blommor, lite för stora för en kappa.... Ska kolla efter ett nytt fint tyg.... Och krukorna står på tork i fönstret :) Ska en sväng till seeman imorgon och kolla efter lite ny glasyr... Kolla vad nära våra grannar är.... När jag och Stefan väl hittar ett hus vi vill ha har vi högt på listan inte sån här nära insyn.... De är hur trevliga som helst men man kan ju typ se igenom fönstret vad man har på smörgåsen när man äter frukost... Ja, det är nästan så att man kan se när mjölken går ut, haha.... Nu ska jag till Arninge en sväng med bilen på lite ärenden, egentligen kanske man borde vara hemma och kurera sig lite till men är ändå ganska pigg.. Mitt mål är att få klart hela huset tills babyn kommer med färdigfixat i alla rum och rutin och struktur på tvätt och städ... Även om Stefan gärna skickar hit städerskor är jag ändå bäst på att städa själv. Ni vet blir som man vill ha det.. Nu har jag till exempel skurat och rensat hela köket, blev sååå fint men inga kul färger i detta kök asså... 


Men har en helt underbar aptapet som fondvägg från Cole & son, älskar deras tapeter, roliga men ändå liksom så vackra..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar