Sidor

onsdag 4 februari 2015

Livet bakom ratten är heeeeelt underbart!!

Och nu har man redan kört i stadstrafiken, i sthlmsköer, varit på Ikea, köpt milk shake ur mc driven själv och massa annat härligt!! Jag är sååååå lycklig!! De som åkt med mig ännu är Kjelle (han var min första passagerare!!) och sen Jojjo som tyckte jag körde jättebra!! Och vad kul vi haft idag!! Ååååhh att ha körkort är verkligen som jag tänkt mig, lika fantastiskt, fattar inte att jag inte skaffat det tidigare, vilken frihet att vara tuuuuuuta och kööööraaaaaa!!!! Vi ses på vägarna!! Hörs lite senare så ska jag berätta lite mer, men jag har sååååå mycket sammamdragningar som gör mig tooookig, hela magen spänner ihop sig och blir inte alls bättre om jag vilar mer.... Imorgon får bli en riktigt lugn dag, älsklings Angeline är sjuk igen med :( Dagisbaciller..... Hon får nog bli hemma från dagis veckan ut nu, ja de blir ju bara imorgon och fredag så är veckan slut, stackars lilla lilla, vi får mysa och busa lugnt, kolla på tecknat, äta hennes favoritdikter och mat och leka med Nallé..


Jag ääälskar livet bakom ratten!! 

Och jag har en såååå underbar ny bil!! Volvo v60 med fyrhjulsdrift å grejer, värsta härliga vinterbilen och precis en sån som jag tog mitt körkort med!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar