Sidor

torsdag 5 februari 2015

Sjukstuga..

Både jag och Angeline har blivit knalldåliga.... Vi har fått en otäck svidande hosta och ont i halsen och feber och rinniga näsor och nyser hela tiden allt sånt där..... Och jag har värre halsbränna än någonsin ikväll, babyn ligger verkligen inte härligt till emot magmunnen just nu asså för det kvittar att jag äter nyttigare än Anna Skipper typ, jag har ändå som en eld i bröstet..... Omeraperzolet och novalukol hjälper inte ett dugg och jag skulle kunna gå ut och äta upp all snö i hela trädgården så mycket värker det.... Och så massa sammandragningar på det, kuuuul!! Haha, vad jag klagar men mår riktigt risigt här ikväll... Men tycker mest synd om Angeline som vaknar varje timma och hostar, hon får medicin och juice, lilla stackarn dricker bra och är duktig på att ta sin medicin men gråter för det gör så ont när hon hostar....det gör så ont i mig när hon har ont, blev helt tårögd idag för jag tyckte så synd om henne... Ska ringa läkaren imorgon om det inte blir bättre så får de lyssna på hennes små lungor..

Mina små sömntutor idag, fast ett tag låg vi och sov alla tre, eller fyra med Daisy Amber i magen som mest kommer igång såhär på kvällarna :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar