Sidor

måndag 2 februari 2015

Den andra februari - skrivet i stjärnorna!!

Asså Guuuuuuud!!!! Jag kan typ inte fatta det än..... Det har gått många timmar sen den där änglatomtegubben förklarade för mig idag "att det fanns inget som helst att anmärka på på min körning" Och liksom bara förklarade att jag var GODKÄND, då sa jag; Neeeeeej, det är inte sant!!!! Han ba; Nä, för du är Mycket VÄL GODKÄND!!!!! Haha, asså ojojoj....... Jag är fortfarande som på moln..... Jag trodde ett tag i brytet jag fick i torsdags att jag aaaaaldrig kommer lyckas ta dedär körkortet men jooooooooo JAG KLARADE DET!!!!!!!!!!!!!!!!

 Asså jag vet inte vad jag ska säga...... Jag fattar ännu inte att JAG HAR KÖÖÖÖÖRKORT!!!!!!!!! Tack Världens Bästa Kjelle, Nabil och Stefan!!!! Och Hans som min inspektör hette!!!! Helt underbar rolig och snäll gubbe, vitt långt härligt tomteskägg, det var som om jultomten kom lite försent där i all julsnö bara!! Och när jag kom hem kändes det ännu mer som julafton då Stefan tänt upp hela gången till huset med marschaller, lagade middag, köpt blomma och tårta och massa underbara bilpresenter!! Ett helt kit med bra saker att ha i bilen!! Och en radiostyrd bil, haha.... Ja, nu är bilhandlaren glad :)) Och Tack för alla underbara Grattis och ni som peppat och puschat mig!! TAAAACK!!!!!!!!!!!!



Kommer somna med världens största leende på läpparna och aldrig mera drömma mardrömmar om uppkörning!!!! Kjelle fick redan en sån underbar känsla av Hans när han kom ut från inspektörskontoret, jag vågade knappt tro att det var sant efter 2 kugg, fick också en så bra känsla och även fast jag någonstans kände att jag verkligen skulle fixa det idag kom dedär tvivlet.... Jag ska aldrig mera tvivla på en tomte!! En riktig änglatomte, såååå underbart snäll, helt ljuvlig personlighet och han älskade också katter som han sa att han skulle hem till, många hade han också Änglatomten Hans i Södertälje!!!! Gonatt från världens lyckligaste.... 

Tillomed Nallé fick vara på bordet ikväll, bara han inte nudda tårtan (Jag har lite fobi tillomed när det flyger perserludd i luften i solen på sommaren för de kan flyga och hamna i maten, men ikväll fick alla i familjen vara med och fira :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar