Sidor

fredag 6 februari 2015

Så sjuk....

Oj vad sjuka vi är asså men som tur är börjar Angeline bli lite bättre..men jag har inte ens någon röst kvar och hostattackerna är av de ondaste slaget, det skär som en motorsåg i hela bröstet när jag börjar hosta och jag försöker dämpa med the och medicin men det funkar knappt.. Varm saft sa läkaren kunde vara det bästa för Angeline, både mera slemlösande och bättre än medicin, och hon har ju blivit lite bättre som tuuuur är, men på mig funkar inget.... Sammandragningarna var så hårda att jag var tvungen att besöka BB Stockholm en sväng med och läkaren skrev ut Bricanyl för att babyn ska stanna, även om jag är i v 34 nu så ska hon ju inte komma än på länge, inge bra ju, nä hur trött man än är på att vara stor och tung som en flodhäst med halsbränna likt en eldsprutande drake i magen måste hon bara få vara där några veckor till så lungor och allt blir helt klart!! 

Uuuiää, nu kommer hostan igen........ Sov gott och njut utav att vara oförkylda ni som är det.. 


Blev en ctgkurva, fick sådana fina minnenfrån  med Angeline i magen när de satte på mig bältet runt magen, ååååhh snart är det dags..  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar