Sidor

tisdag 10 februari 2015

Så damp det rekade brevet ned i brevlådan!!

Och egentligen var jag alldeles för trött för att hämta det ikväll men i sista sekund innan Ica stängde ville jag bara dra iväg och hääääämta det!! Jag ville som liksom träffa det så jag och Stefan drog iväg (Berit kom idag så hon passade Lillan som redan somnat) och så mötte vi upp det, välkomnade det fint och tog med oss det hem vårt lilla älsklingskort!! Äääääntligen är det mitt!! Jaaaaaa, för nu är det bara att tuta och kööööööra!! HURRA!!!!  I med spooooolarvätskaaaaan!! Blink, blink!! Fartbulor -ja då saktar vi farten!! Så tittar vi - ingenting här ingenting där - och så en död vinkel och så köööööör vi!!!! SL-kortet kan hänga sig ikväll, BYE BYE SL!! BYE BYE tunnelbana!! Ses aaaaaldrig igen, hahaha, ba skoja, men åååååh så bra det känns....



1 kommentar:

  1. Åh Signe, så fint. Det hette min farmor också i mellannamn <3

    SvaraRadera