Sidor

torsdag 12 februari 2015

Natti alla små hjärtan.. Alla sockersöta ni..

Ååååhh, är på ett riktigt babydollgulligullhumör efter att ha grejat i något som kommer att bli världens sötaste babyrum hela dan... Ja, oj vad jag målat, borrat, spikat och limmat.... Såååå kuuuul!! Och det blir såååå fint!! Har byggt en liten minibabygarderob i ett skåp och målat skötbordet och glasskåpet och så har jag skruvat upp gardinstång och hängt upp gardiner och tofsar och sånt och så har jag mätt och trixat inför den ljuvliga heltäckningsmattan jag ska köpa imorgon och skruvat upp sänghimmeln och lite fix med andra vackra detaljer, ååååhh det kommer bli så fint för henne, ni ska få se om några dagar när det är klart, roligare då :) Ge mig tills på söndag bara, för då vill jag ha det klart och bara sätta mig och vänta på att hon snart kan komma ut dundrandes!! Ja, jag känner verkligen på mig att detta kommer att bli en blixtsnabb förlossning, ja poff kommer hon bara vara ute när jag minst anar det, ååååååhh vad spännande, vem är du där inne lilla hemliga anonyma du som råkar vara min dotter.... Haha, konstigt dedär egebtligen att det bor någon i ens kropp som man aldrig träffat, och som man tillomed är mamma till, som om det skulle komna in en liten flicka från en dörr på BB; "Hej mamma, jag är din nya dotter" Helt overkligt och helt fantastiskt, förstår inte att man inte kan tro på Gud, eb liten baby kan ju inte bara komma frön en liten spermie och några månader i magen, nä det är ju en hel skapelse, så mycket större än vad vi någonsin kommer att förstå, är så Tacksam Gud för mina döttrar, att du skulle ge mig en till asså, dubbel kärlek - helt otroligt... Sov gott fina ni som tittar in här, puss och kram!! 

Hittade för övrigt en sååå ljuvlig speldosa på nk för några veckor sen, precis min nya babys stil, ja sådär romantisk klassisk och underbar, och den spelar så ljuvligt, Angeline drar i den hela tiden och dansar framåt tillbaka som om hon förstår vad som ska hända snart.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar