Sidor

fredag 27 februari 2015

Åååååhh.....

Hittade något jag längtat efter ända sen jag var i Venedig idag!! Trodde jag skulle behöva åka dit för att köpa.... Men nä, det räckte med Odengatan!! Ballonger i glas!! Jag är ju helt ballonggalen.....min dröm är en egen luftballong och en på armen.... Blev tre stycken sååå fina  till köket, ni ska få se vad underbart det blir när jag hänger upp dem imorgon!! Uuuuhh, annars detta kommer bli en jobbig natt, jag har såååå mycket sammandragningar att jag hellre skulle rulla mig i snö just nu eller gå på lava..... Min barnmorska sa att hon ligger helt startklar nu med......men de hat hon gjort länge, men hon verkar vilja ligga där och söla :) Men jag ska inte klaga, om någon dag går jag in i vecka 37, så det är ju några veckor till....... Gå fooooort klockan!! Godnatt till er som kan sova.......puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar