Sidor

lördag 7 februari 2015

Sjuk men så körkortslycklig!!

Uuuuuuhhhhh nu vill jag bli bättre!!!! Jag pallar inte att vara såhär förkyld längre!! Näsan rinner som aldrig förr och inatt hostade jag så mycket att jag bara sov några få timmar, har sovit igen en del på dagen idag men tycker det är såååå segt att inte kunna sova på nätterna, har man inte halsbränna är det sammamdragningar annars hostattacker, ja nu är jag riktigt less.... Men när jag tänker på i underbara måndags blir förkyldningen genast mycket roligare för då tog jag köööööörkort!! Åh vilken lycklig dag, resan till Södertälje blev en av mina lyckligaste resor i mitt liv!! Och lunchen innan serverades tillomed av en slump på ett vägmärke och heltäckningsmattan bestod av gator så det var verkligen ett gott tecken på att jag inom några timmar skulle klara uppkörningen!! Wihoooouu!!



Och på tisdagen tog vi med tårtan till Världens Bästa Bilfirma och firade med kaffe med Kjelle, Zaid, Micke och Andrés!! Och av världens bästa handledare Kjelle fick jag världens sötaste snöborste och skrapa!! Rosa och allt!! Och så köpte vi den där underbara Volvobilen!! 


Och så köpte vi blommor till Världens bästa trafikskola och tackade för tiden!! 

Ja, så när jag tänker på den här fina veckan gör det inget att jag är dunderförkyld nu för det kan jag vara efter en såååååå fiiiiiiin körkortsvecka, hurra!! Nu väntar man med spänning på det rekommenderade brevet som jag ska hämta ut körkortet med....ååååhh..

Och Stefan har kittat upp bilen med massa nödvändigheter :) 


Och Angeline och Nalle har verkligen blivit bästa kompisar, och Angelines bästa kompis "Läskig" en mjuk drake från Ikea som hon älskade som bebis från första stund och sover med varje natt får vara med och leka :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar