Sidor

torsdag 26 februari 2015

Vårkänslor!!

Åh!! Idag såg jag mina grannar sitta ute och fika, fick sådana underbara vårkänslor!! Gjorde mig en go kopp thé i min take away mugg, gick ut och höll den i handen, ja drack sådär gott i solen som grannarna gjorde och så tog jag bilen till Täby centrum för att fånga lite mera vår!! Jag är ju helt inne på att äntligen hinna få köket riktigt fint, och det är så skönt att inte ha detta med körkortet över sig längre asså, nu kan jag bara koncentrera mig på Angeline, hemmet, skapandet och nära och kära.. Underbart!! I Täby hittade jag bland annat en jättfin ströare, en sax i guld (är ju helt guldgalen) en underbar rosa vårvas och de härligaste vackraste vårblommor att sätta i vasen, och igår shoppade jag en sååå fin vårig trasmatta till köket med så det börjar bli jättemysigt nu, ramat in Lilla Lilla i en fin guldram med och satt upp!! Har bara lite småfix kvar så är jag nog snart nöjd, vill verkligen ha ett så fint och ständigt fräscht färgsprakande vårkök att spendera den sista tiden som gravid i och framtiden med förstås!! 




Sen hämtade jag älskling på dagis och vi målade hela eftermiddan, det var såå kul!! Hon har ju gjort det ganska mycket på dagis så hon var så söt, det var som om hon skulle visa mig hur jag skulle göra, doppade min pensel i vattnet ibland när jag inte gjort det på ett tag och sa; Såååå! Haha, åååååhh såå go hon är.. Imorgon ska jag in till Vasamamma och kolla så att inte livmodertappen påverkats av alla sammandragningar, för ja de håller på lika intensivt som vanligt trots att jag tar det ganska lugnt, har börjat göra lite mera ont också, åh man hoppas ju på en tidig baby, men är redan inställd på att hon tillomed kan komma försent, man vågar liksom inte hoppas på något så härligt som att man ska få träffa henne tidigare än beräknat och slippa vara gravid längre för då går man ju bara och längtar ihjäl sig...............


Asså jag ääääälskar denna blomsort!! Helt ljuvlig.. Sov gott fina ni.. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar