Sidor

onsdag 18 februari 2015

God morgon!!

Hoppas ni sovit gott, sitter här med frukost och väntar på att Lilla Lilla ska vakna.. Stefan har redan åkt och jobbat med pappersarbete och efter jag lämnat A på dagis ska jag ta bilen in till stan en sväng och hämta nya delar till vagnen på NK så att den kan bli dubbel så att båda flickorna får plats :)) Igår, ja då blev det allt en början på krukorna så den tredje mars som jag skrev ska ni se dem klaraaaa!! Och jag har hittat ett så ljuvligt tyg, ja så friskt och vårfäscht jag ska sy gardiner i och liva upp köket lite i också!! Och så funderar jag på att köpa en knallgul brödlåda eller denna turkosa.. Vilken skulle ni välja.. Åh, det blir fint i vårt kök i påsk, och påskpynta ska jag göra och laga Jansson!! 



Blir en sån här med pastellrosa till dem :) 


Tyget jag äääälskar!! Kommer bli såååå vårfint och matcha mina spetslängder, tänkte sy en "kappa" i det, och en till de andra fönstret vi inte har gardiner i, tyckte inte att det behövdes först men nu ser jag ändå hur fint det vore med detta!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar