Sidor

tisdag 24 februari 2015

Sammandragningar..........

Ååååååååhh nu har det börjat igen, blir toookig, magen blir som en stor sten och det skaver och spänner så mycket att jag verkligen inte kan soooooova, är dödstrött men det går inte att somna.... Nu har det verkligen börjat bli jobbigt så många gånger i veckan, och kan säga det är tur att Lillan går på dagis nu asså, jag är så trött ibland på dagarna att jag bara får lägga mig och vila på sängen en timme eller två, ibland somnar jag.... Och när jag hämtar henne på dagis gäller det att vara (eller låtsas vara) pigg som en mört igen för då ska vi leka, sjunga, dansa, bada, busa..... Men det är underbart, men tur att dagis finns nu asså när jag är så seg och bara vill gå och lägga mig ibland efter sådanahär nätter... Åååååhh jag längtar verkligen sååå efter den lilla nya babyn nu och att få presentera henne för Angeline!! Undra om de blir lika.. Ja, undra om det blir en till liten Angeline (Lill-Stefan) eller en helt ny sort :) Undra om vi redan kommer att se likheterna på BB.... Här är Angeline 1 dag gammal.... Sov gott, och njut av att inte behöva ha sammandragningar, det skulle jag gjort om jag va ni, haha... Puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar