Sidor

lördag 31 januari 2015

Mot Nyköping på födelsedagskalas!!

Och vilket snöväder asså, undra hur snöigt det blir på uppkörningen på måndag egentligen, men jag är inte rädd för lite snö, kommer förhoppningsvis fixa den ändå, känner mig så säker vid ratten.... Imorgon ska vi köra runt i området hela dagen för att känna sig ännu lite mera "hemma" har ju aldrig kört där innan.....  Jo, förresten jag hittade en avbokad tid i Södertälje så bytte från Farsta till dit, känns lite mindre och härligare med Södertälje på något sätt men man vet ju aldrig, ska försöka att inte deppa ihop sådär igen om jag kuggar men jag bara blir såååå himla ledsen av inspektörens kuggord.... 

Angeline är på sitt bästa humör och Stefan sa att det nog fanns en pool på hotellet (ja, vi blir i Nyköping tills imorgon) så vi packade med oss simblöjor och badkläder, kuuul och mysigt!! Angeline äääälskar ju att bada!! Hoppas att ni har en fin helg!! Puss och kram!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar