Sidor

söndag 18 januari 2015

Från poolen till stallet!!

Men oj vad jag sovit sen vi kom hem i fredags, varåt sååå trött... Och sammandragningarna har börjat intensivt.... Men de kan ju börja flera flera veckor innan förlossning så hoppas hon får vara kvar så länge som möjligt, inge bra med för tidigt födda babysar ju så inget jag vill oroa mig för, inge bra med såhär mkt för tidigt födda iaf.. Så länge i magen desto bättre, även om man längtar ihjäl sig.. Men när sammandragningarna börjar bli såhär starka och göra lite ont blir man lite sur på kroppen som vill förbereda sig så långt i förväg men det är visst vanligt i v 32 med andra barnet, men inte härligt när man inte kan sova på natten och får bulla upp med kuddar å grejer.... Tur att jag inte fick en sån natt som inatt där nere på semestern, så man får se det positivt :)

Igår var vi på Siggesta Gård med Angeline som blev galen i alla vackra hästar!! Sååå kul!! Jag och Stefan skulle gärna vilja att hon skulle tycka det vore underbart med hästar i framtiden, för vi är själva så glada i dem!! Igår sa Stefan att han alltid velat ha en liten hästgård, en helt underbar dröm ju, så flickorna får gärna bli hästtjejer!! :)) Hon var iaf helt överlycklig igår!! Hoppas det håller i sig!! Då ska du få en egen ponny sen älskling, min syrra hade så söta hästar, och jag älskade med att vara i stallet, och så fick hennes häst föl, världens gulligaste lilla Goldie, som hon sålde senare efter många år, men som hon och Milla åker och träffar ibland, ska ta med Angeline dit nästa gång vi är i Gbg, så kanske hon kan få rida för första gången!! 





 
 Här ser hon nästan lite rädd ut för den vita men hon har inte ens sett den än, kollar spänningsfullt på den i boxen mittemot!! :)) Åh, lilla Angeline..... Men hon trodde i början att det var stora hundar för hon sa voff, voff, haha....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar