Sidor

onsdag 7 januari 2015

Man är väl inte dödsdömd.....

Ska sova nu och vill verkligen inte drömma om att köra upp igen, dedär har slagit lite slint i min skalle och stressar mig så, presentationsångest....men går liksom "all in" när jag väl gör ngt, det är väl därför jag åker på dedär hemska drömmarna.....jag bygger upp en bild av att jag ska bara klara det nuuuuu!! Ska verkligen försöka tänka att klart jag måste klara det enkelt och kul den 29:e och efter 10-dubbellektioner hinner jag ju verkligen nöta ännu mer... Och kuggar jag igen är jag ju inte dödsdömd, för vad är det för farligt med att kugga egebtligen?! Nä, verkligen inget!! Bara att man inte får körkort då man tänkt.. Tänk vad mycket värre saker som skulle kunna hända, man kan köra på folk, krocka och annat fruktansvärt, nä förresten sånt vill jag inte ens tänka på för då kanske jag drömmer mardrömmar om det istället och då överväger jag ju gärna mardrömmar om nitiska inspektörer.... Men nu ska bara drömmas fint och sovas gott här, snälla Gud låt mig drömma om söta goa lilla nybabyn och hur Angeline ska stänka ner mig i poolen på fredag, hur vi kommer tjuta av lycka och plaska och plaska!! 

Åh vad jag älskar lilla Angeline!! Imorgon ska jag överraska Stefan med att storstäda heeeela huset så han får det riktigt mysigt när vi är borta, tänkte egebtligen göra det idag men hann och orkade inte riktigt i allt annat fix.. 

Sov gott.. Titta vilka änglalockar hon har!! 


Och under på Kreta, ja snart får du vara barfota i vagnen igen!! Asså jag dör för hennes leende på den där bilden..... Min lilla docka!! Och snart har vi TVÅ!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar