Sidor

måndag 5 januari 2015

Stöd Stockholms Hemlösa med mig och mina pudlar!!

Kom på en sån härlig idé här i kylan där man själv kan ta ett varmt bad när man vill.... Så jag trycker nu upp hos ett toppenföretag i bästa kvalitetspapper 250 g 10 * 15 cm bordsalmanackor som är perfekta att ställa på skrivbordet eller vilket annat litet bord eller hylla som helst eller hänga upp på väggen - Ja Pudelalmanackor 2015 med 12 underbara motiv för 149:- inkl frakt!! ALL förtjänst går direkt till Stockholms hemlösa - boende, varma kläder, mat.. Om du vill köpa en skicka bara iväg ett mail till mig med din adress på; linasi@hotmail.com 

P.S! Tillbaka får ni en mejlade uppgifter med ett  90-konto där ni sätter in 102 kr och ser var till de går och ett nr till mitt konto där ni sätter in 47 kr (för frakten och vad det kostar att trycka kalendern) om någon undrar hur betalningen går till.. Tror det blir enklast så, betalning 30 dagar så ingen stress och inga påminnelser, inkasso och sånt om ni råkar missa (men vill såklart inte att det ska missbrukas) <3



Ingen kan hjälpa alla men alla kan hjälpa någon - och dessutom få en härlig almanacka att njuta av hela 2015 också!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar