Sidor

måndag 12 januari 2015

Till min lilla prinsessa..

Åh, sådana här klänningar går ju bara inte att motstå till Angeline... Var tvungen att shoppa denna lilla dröm.. Finns för jättesmå babys med, men vet inte hur bekväma de är riktigt för sådana små som lilla kanske Florencia i magen :)) Som för övrigt sparkar och rullar på som en liten fisk där inne, Ojoj vad rörlig hon är asså, hade lite svårt att sova inatt men solen gör mig pigg igen :) 


Lite mer prinsessigt jag hittade precis i Angelines stil ;) innan vi åkte :)



Nä, nu väntar mera bus och stoj!! Och man springer efter henne som aldrig förr, sååå snabb!! Men jättebra, bränner alla onödiga glassdesserter och alllt annat smått och gott som slinker ner på semester, men jag har blivit lite galen i glass denna graviditet också, speciellt under de senaste veckorna, inte alls som med A i magen, då kunde jag ju äta glass varje dag ett tag, men just kombinationen av iskallt och sött är sååå gott när man är gravidtrött och varm i hela kroppen.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar