Sidor

fredag 23 januari 2015

Lilla lilla är sjuk....

Helt matt och febrig.. Nu somnade hon en stund.. Älskade Lilla lilla.. Fick vara hemma från dagis igår också, och idag tar vi det bara lugnt och Stefan fick ta ledigt några timmar tidigare idag så jag ändå kunde köra lite och så har jag varit hos min tandläkare med, finns ingen bättre, så himla snäll och proffsig!! Har ju "osynlig" tandställning som jag går och kollar till ibland och får nya skenor, längtar tills det är över även om det är en ganska smidig metod, "invisalign" heter förresten, en riktig "Hollywoodmetod" kan verkligen rekommendera om ni vill ha raka tänder och inte vill ha en sån där synlig silverräls i flera år.. Skenorna görs tillomed där nere, så byter man bara efter 2 veckor så blir det rakare och rakare för varje gång, så kan man ta av sig den när man vill, supersmart!!  Och min tandläkare Martin på Family Dental Care på Kungsholmen kan jag också gå så varmt i god för!! 



Hoppas hon frisknar till i helgen.. Man tycker så synd om henne och hon är så ledsen.. Nalle är så himla gullig, han märker verkligen när någon är sjuk och tittar till och tar med tassen... Hoppas ni har en bra fredag och får en toppenhelg!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar