Sidor

tisdag 27 januari 2015

Åååååååhhhhh vad jag vill klara det på torsdag!!

Vill såååååå gärna bara sätta den där himla uppkörningen och få det klart, tänk vilken känsla!! Kommer flyga runt på moln i flera dagar, veckor kanske månader efteråt och bara känna; Jag HAR körkort!! Kommer ta bilen till Blomsterlandet, Ikea, Ica Maxi, och då kommer jag handla i drive turu på Mc Donalds!! Beställa i luckan, vid ratten, köra iväg, parkera, stoppa ner sugröret och dricka milk shake som jag själv kört och beställt, sitter inte bredvid, nej för jag sitter vid ratten, med ett EGET körkort, ingen sitter där, bara babyn i magen och den mest trafiksäkra jag, känna mig friiiiiiiiiiiiiii som en fågel!!!! Hämta Angeline på dagis med biiiiiiil, inte med vagn nej motor och BIL och eget KÖÖÖÖÖRKORT!!!!!!!!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar