Sidor

lördag 3 januari 2015

Asså vilka nyårsblommor!!

De är heeeelt otroliga och slagit ut som värsta nyårsraketerna blommorna Jocke och Jelena även kom med i onsdags....(som om de inte vore nog med alla fina flaskor) Buketten är enorm, typ 1,5 m lång..... Var tvungen att fråga om de huggt ned dem från nån djungel... Och bladen nedtill, asså sååå vackra!!



Så otroligt generösa var alla att jag och Stefan bara känner oss helt bortskämda här, Stefan fick så fina presenter utav alla gäster som ja som ni såg även kom med mat, dryck och tårta.... Tusen Tusen Tack, alldeles för snällt.... Vi sa ju inga presenter!! Och jag med till jul, nej kom inte med massa julklappar, slå in typ ett äpple om du vill ha ngt symboliskt under granen :) Men då skulle ni komma med de mest lyxiga gåvorna ändå..... Och Leif och Elisabet alltid lika generösa.. Fick en så underbar smyckesordnare att hänga som galje, sjukt smart för min oreda!! Och en "selfie-pinne" Samlade ihop lite fler här i ett kollage för fick ju inte med alla sist, asså känner mig bara så bortskämd, som ett 7-årigt barn.... Tack, tack tack!! I julklapp av mig själv köpte jag en så underbar karusellparfym som luktar sååå gott från Escada och av Frida denna fantastiska kristallsockerskål.... Och av Stefan sååå fina grejer från sagaform och ett rosa smart mobilfodral med fack för kort, som om det inte vore nog med alla de andra... Och av Jojjo väääärldens finaste pudelbrosch i guld och typ diamantstenar, gnistrar sååå fantastiskt, och örhängena jag hade på nyår fick jag med av henne, sååå vackra!! Och halsduken Berit, den använder jag heeeela tiden!! Vill bara att ni ska veta hur otroligt tacksam jag är för att omges av så oerhört snälla, omtänksamma och ljuvliga vänner, familj och släkt.... Sov gott allesammans, jag är sååå trött men ville verkligen bara tacka tacka och tacka igen, för ni är nog trött på mina tack-sms och alla tackena från julafton nu, haha... Natti puss kram.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar