Sidor

onsdag 7 januari 2015

Asså den dagen.....




Asså dessa mardrömmar om uppkörningen är verkligen inte härliga, när man är gravid drömmer man så fruktansvärt detaljerat och otäckt också, mitt kugg sist med den där speciella inspektören har verkligen satt sina spår i mig, jag drömmer om henne och om allt runt.... Ja, ena uppkörningsdrömmen otäckare än den andra.... Och inatt drömde jag väl just om det igen för jag var så inställd på första körlektionen från lärarens jullov, men han blev tyvärr förkyld, så tänkte lite och planerade om lite.... Men nu har jag bokat in 20 lektioner med honom och han är jätteduktig och så lugn och skjutit fram uppkörningen 2 dagar så jag kör upp på torsdagen istället för på tisdagen, då hinner jag ju köra 8 lektioner 4 dagar i rad innan den stora dagen och kuggar jag igen får vi leta antingen avbokningar så inte teorin går ut (den vore ju inte suuuuperkul att göra om, dock gick det ju så bra sist så kanske klarar det på första försöket igen) eller så får jag boka runt mig i landet om inte Sollentuna har ngn ny tid innan den 19 feb då teorin går ut.... Men, men det ska nog ordna sig, och jag kommer iaf vara DEN GLADASTE MÄNNISKAN på hela jorden när jag har dedär kortet!! Tänk den dagen asså, då kan jag förtränga allt vad uppkörning heter.... :) Men måste tänka det som en så kul och rolig grej och ingen fara att kugga igen, för mardrömmarna är verkligen inte roliga.... 

Annars har jag fixat och packat lite mer inför fredag idag, gjort några ärenden på Apoteket inför resan och köpt lite sommarkläder till A för allt var ju så smått.....såg att jag skrev fel igår det är på fredag vi åker, såå mysigt och Angeline kommer bli så lycklig!! Det är ju ändå sista gången på hur länge som helst vi kan åka iväg och hon kan få mig helt för sig själv en vecka av lek, sol och bad!! Stefan puschar mig verkligen att vi ska ha det underbart och säger passa på att njuta nu, och att vi är så värda detta snällaste Stefan.... Men jag vill ju att han ska följa med, men ibland får man inte som man vill, och jag förstår verkligen att han måste jobba, tyvärr får jag förstå det.. Vi kommer iaf sakna honom så mycket men lovat att passa på att njuta!!

Hotellen är underbara, först blir vi 3 dagar på ett som verkar toppen på nätet och inte mer än 1-2 mil bort med taxi flyttar vi till stammisstället Marina Suites - Kul med lite variation och Marina Suites är så härligt men var fullt och vi tog ju sista minutenflyg... Milla älskade det också och det är jag säker på att Angeline också kommer att göra.... Det första har också många barnpoolar och verkar såååå mysigt och barnvänligt!! Hoppas Angeline verkligen blir överraskad av att helt plötsligt slippa kylan, slänga av sig vantar och mössan hela tiden som idag och bara helt plötsligt efter några timmar vara i värmen och pooler :) Idag slängde hon av sig vantar, halsduk, mössa typ 10 gånger bara på väg till affären..... Fast hon blir väldigt nöjd och glad så fort hon får av dem, haha... Här är älsklingen idag!! Och idag fyller också världens Bästa pappa, morfar och svärfar år!! Igår skickade vi roliga lotter och fint kort och har pratat och grattat på telefon såklart, saaaaknar honom!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar