Sidor

torsdag 29 januari 2015

Det blev inget körkort för mig idag......

Nä, för då vart man kuggad igen av en annan kvinna och vad ledsen man blir asså, tårarna bara sprutade som sist..... Fattar inte att jag blir så fruktansvärt ledsen men ett kugg känns liksom just då bara såååå hårt, hopplöst, värdelöst och sorgligt..... Och denna gången var det lite extra tufft för det var på en sån sketen svår avfart mellan massa som jag bara inte såg..... För fick en uppgift som kan komma på uppkörningen som heter "Självständig körning mot mål" Ååååhh, då ska man liksom hitta som värsta taxiföraren, men det kändes ändå som jag fick "en chans till" och det tror jag faktiskt att jag fick, hon var snäll, mycket "mildare" än den andra kvinnan, men då hade jag redan virrat in mig i ett konstigt industriområde för jag försökte hitta ngnstans att vända så jag kunde se nya skyltar emot målet igen, men de kom aldrig :(( Och då var liksom hela situationen så "kuggig" så det blev bara fel, och då ansåg hon ju det som "brister i planeringen" som det heter tror jag..... Tyckte ändå det var så bra kört av mig för det var ju inga ingripanden och sånt där trafikfarligt liksom som kan uppstå, så kan liksom känna att hallå jag kan ju nu.....och det var så svaga slitna linjer där jag körde fel och fattade så snabbt att jag egebtligen skulle legat ett körfält till åt vänster så skulle det bli mera rätt, jag sa det tillomed och peka, men det var för sent att byta, jag ville ju inte köra över den heldragna linjen för då kunde jag ju kugga på trafikregler.....och sen liksom bara det blev så svårt att hitta tillbaka....

Usch, vad ledsen jag var efteråt, deppa ihop totalt men nu känns det lite bättre.... Jag har bokat en ny tid på måndag men denna gången i Farsta för Sollentuna hade inga snabba tider och känns ändå som en enda stor labyrint efter idag, men jag fixar det på måndag, och vet ju att jag kan köra nu och är ju hel grön på alla punkter av min bästa trafikskola och Nabil - proffs till lärare!! Stort Tack Edsbergs Trafikskola, och Sandra i receptionen!! Jag ska bara ha dedär kortet asså.... Jag ska köra lika perfekt på måndag som idag och bara hitta lite bättre i filerna och allt dedär om jag får självständig körning emot mål.... 


Kan ju även trösta mig med att bara 40 % klarade uppkörningen av kvinnor i Sollentuna förra året, även om jag vill vara en av dedär 40 procenten är Sollentuna inte lätt med alla tusen avarter och den kyliga råa stressiga Stockholmstrafiken med flerfiliga motorvägar, rondeller och en miljard trafikljus och allt dedär... Inte för att Farsta är lättare, också bara 40 % på statistiken men de har ju tider snabbare så får bli det nu för jag kan ju köra så braaaaa nu och är ju grön på alla moment!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar