Sidor

tisdag 29 mars 2011

Vilka fina dagar..



Måste återigen säga förlåt för dålig uppdatering, men det händer så galet mycket nu att jag knappt snurrar med själv i allt. Har verkligen haft världens finaste helg, och sitter nu på tåget. Jag är lycklig. Jag är så lycklig. Jag sitter här och drömmer om ett regnbågsbröllop och bara ler för mig själv. Tyvärr hinner jag som vanligt inte berätta allt nu, och den här gången vet jag knappt vart jag ska börja någonstans. Mamma mår också så mycket bättre i sin cancer, och det känns fantastiskt. Hon märker inte av den alls just nu, och jag/vi, ja vi alla ber och ber till Gud. Jag lovar att blogga mer senare, snart ska jag hoppa av, och sedan hämta (som ett litet sammanträffande faktiskt, för fick bland annat denna gula underbara klocka av Mamma när vi shoppade i gbg igår, osch ja, hon är alldeles för generös min Mamma, hon vill alltid ge och ge, och varje gång man fyllt år känns det som det har varit femtioårskalas typ. Ja, utav Mamma och Pappa har man fått allt ifrån större bröst till datorer ;) Hörs snart änglar, åååååh jag har så mycket att berätta, jag är så lycklig för en annan mycket speciell sak med!!! Och tack världens finaste föräldrar och familj för lika underbara, kärleksfulla dagar som alltid!
Och kolla mina regnbågsöron, hihi… puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar